Amazing!

Fantastic! Det va helt enkelt , simply the best tonight! (Idol snackar jag om nu om ni inte förstår det, vilket kanske inte va så lätt att förstå men men)

Alice va verkligen skit bra med sin crazy in love och because of you! Till crazy in love låten satt jag och riktigt digga med till den. Förstår inte hur hon klarar av att sjunga den så bra när den är ganska så svår att sjunga... En snabb låt och lite jobbig engelska. Eller ah, jag tycker det iaf, eller hur jag nu ska förklara. Men förhoppningsvis förstår ni vad jag menar.

Robin B brukar inte va någon av mina favoriter. Men ikväll var han det! Hur bra som hellst! Både entertain you och den där andra låten han sjöng... Åååh, så bra! Mmmmh! Han gick genom tvrutan och rakt in i mitt hjärta. Jag kunde inte sluta att rysa.

Kevin var mycket duktig ikväll! Vilken kille han är asså... Först tyckte jag att han var för töntig och jag gillade inte hans brytning. Men nu så, han har charmat mitt hjärta till döds. Andra låten han sjöng var verkligen sjukt bra! Han är jättedukig på scen. Rör sig verkligen bra och hans scenspråk.. ah, superb! Puss på honom!

Anna gjorde inte sin första låt så bra tycker jag. Vet inte riktigt varför, men gillade den helt enkelt inte så mycket. Men hennes andra låt som hon sjöng till sin bästis var ju bara så vackert! Jag säger som Bagge: Så intimt men ändå så stort!


Johan borde ha åkt ut idag. Det är möjligt att han gjorde sina två bästa framträdanden ikväll i Idol hittils. Men man måste kunna sjunga, det kan han ju iofs. Men inte lika bra som dem andra.. Det va helt enkelt fel person som åkte ut ikväll. Anna skulle fått ha stannat kvar!

Nu väntar sängen och det ska bli så skönt att få kura ihop under mitt varma duntäcke. Riktigt trött är jag så ska bli skönt med sömn. Det behöver jag! Godnatt, hörs imon.  爱


Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Oh hej och hå. Vad var de för inlämning då? Hoppas att de gick bra.

Själv sitter jag med mysbyxor i en fotölj och försöker komma ifatt med lite bloggarbete. Kram

2008-11-22 @ 10:27:23
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0