Ett sista fotavtryck.

Japp, precis som rubriken lyder. Jag gör ett sista fotavtryck här i bloggen innan jag stänger ner datan för natten.

Min dag har vart oerhört slapp. Inte gjort en enda nyttig sak. Eller jo, jag har vart ute och fotat. Det blev några fina bilder som kommer upp här inom kort. Ioförsig kanske man inte kan kalla det att vara nyttig. Men ändå. Det är typ det enda "bra" jag har gjort idag. För övrigt har vi typ vart lediga från skolan idag. Inte haft ngn matte(så vitt jag vet, men börjar tvivla nu), ingen idrott eller uf. Men däremot har jag haft franska idag, men den skippade jag. Jag hade helt enkelt ingen lust att åka in för att bara gå på en lektion. Kändes en smula onödigt.

Imorgon är en ny dag, nya möjligheter som skapas. Skönt det! Först blir det skolan sen så tänkte jag dra in till Kinna för att kolla om optikern kan kolla min syn för övningskörning. Hoppas dem har en ledig tid för mig! För jag hade tänkt att köra lite drop in ;)



© Fotograf: Jag

HÖRS IMON! GODNATT ♥

Kommentarer
Postat av: HANNA

söt blogg!

2008-11-20 @ 10:19:16
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0