"TÅGET KOMMEEEEEEEEEEEEEEER!" *Panik*

Jodå, tror ni inte att vi höll på att missa tåget också?

Jo, såklart vi nästan gjorde! När vi började närma oss tågstationen hör vi tågets ljud. Ni vet när man hör hur det tar sig fram. "Kabomk kabomk". Själv hörde jag inte det utan det va Issa som brast ut i panik: TÅGET KOMMER!
Det blev full fart! Ungefär som vi hade fått en raket där bak... eller som när det brinner där bak och man försöker fly ifrån det. Haha. Det gjorde det inte lättare att springa med en 20 kg tung väska, regnet öste ner och paraplyet höll på att flyga iväg ngn annan stans, vilket gjorde det väldigt jobbigt att springa fram. Man skulle kunna beskriva det som att springa i kraftig motvind, för det vet ni väl hur det är..?

Slutligen på tåget får vi oss några goa skratt, gott svettiga och "pisse"blöta. Så roligt dumma är vi!
Men man lever bara livet en gång, sååååå.

Efter skolan drog jag med Vickan till Kungsbacka. Trevligt trevligt! Fick med mig ett par leggins, en svart spetströja(för det är bara så snyggt!) och en bh. Ville egentligen också ha ett par jeans också och en tröja till. Men eftersom lilla jag är ganska så ekonomisk. Så vill jag hellre köpa ett par billigare jeans och lägga resten av pengarna på smycken och tröjor osv. Iaf så har jag hittat ett par G-star jeans. Sitter skitsnyggt tycker jag. Därför jag gillar dem så himla mycket. Men men, vi får väl se om Nathalie öppnar upp sin plånbok en vacker dag. På grund av att jag inte tyckte att jag hann kolla tillräckligt och fick lite för få påsar med mig hem, blev jag depp. Haha. Jag är så patetisk! Men nu ska jag sova :) Natti!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Åh, tack så mycket! :D

2008-11-15 @ 11:03:05
URL: http://taralom.blogg.se/
Postat av: Issa

hahahah, fyfan vilken morgon säger jag bara xD Du och jag och tider, hmm det funkar inte så bra ;P

2008-11-15 @ 18:01:23
Postat av: Nathalie

2008-11-15 @ 20:44:49
URL: http://n
Postat av: Nathalie

Näe, det går inte ihop ;O

2008-11-15 @ 20:45:29
URL: http://nathaliearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0