Sunday

Vaknade upp hos Issa imorse tillsammans med pyjamasparty tjejerna. Det var riktigt trevligt igår. Vi åt Issas hemlagade Skinkpaj och tittade sedan på Step up 2 The streets. Så sjukt bra verkligen! Och det gjorde den inte sämre att det fanns typ världens snyggaste kille som någonsin har skådats med i filmen. Jag och Vickan satt verkligen och drägla, bokstavligt talat alltså! Under filmen satt vi också och mummsa på godis, chips och dipp med morötter och gurka. Snacka om gott! Så jag skulle bara vilja tacka mina kära flickor för en underbar kväll, så tack! Dessutom kan jag rekommendera filmen, den är verkligen sevärd!

Nej, nu ska jag röra mig till soffan, kolla Bond med mammsi :)

Btw, imorgon börjar den fruktade skolan!



Step up 2 The Streets, the last dance

Kommentarer
Postat av: Dreggelbarnet

snyggaste jag vet, ÖVERLÄGSET :D

2008-11-05 @ 17:56:55
Postat av: Nathalie

Ja, han va fan i mej så jävla snygg!!!!!

2008-11-06 @ 16:45:48
URL: http://nathaliearn.blogg.se/
Postat av: Tässss

Dräggelfior ;)

2008-11-06 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0