Näe nu jävlar!

Ikväll ska jag åka till Täss och va med Linn och Issa. Mycket trevligt! Det blir troligtvis också tacos och det är ju mumsigt!
Jag älskar verkligen när jag får umgås med mina vänner och bara ha det trevligt. Att bara få vara i deras närvaro kan göra mig så glad. De får mig att må bra.

I fredags var det party party. Först lite förferre hemma hos mig och sedan ner med flickorna till Varberg. Sveriges bästa sommarstad. Fast vädret svek rätt så rejält! En massa regn, molnigt och kyla. Men vi stod ut och gjorde de bästa av kvällen. Dessutom har jag premiärat korgen nu också! Det va på tiden. Gick in med Tomas och Andreas. Tog en cider för 48 riksdaler. Och det kändes jävligt dyrt rent utsagt. Men det är väll så mycket sådant kostar på korgen nu för tiden. Men det sved i plånboken för jag är snål och sedan tycker jag att krogen är bra överskattat.

Issa, jag, Täss och Vickan

Emma: Sup dig redlöst full sedan kan du gå in på krogen!

Hahah, indeed!

Och i onsdags så drog jag, Vickan och mammi ner till Ullared, Gekås för att shoppa lite. Hittade en hel del grejer så som skor(mina nya älsklingar, kommer kort på dem), halsband, två blusar, deodoranter, hårspännen osv, extern hårddisk(äntligen känner jag mig hel haha), trosor, hoodtröja, tuggumin(billigt, 4 kr/st), en liten partyväska, ett fodral till mobilen och ipoden, mascara mm. Blev nöjd med alla mina inköp dock sved det ännu en gång rejält i plånboken. Snyft! Jag känner mig fattig. Hoppas Pia ringer från Ekelund snart och säger att jag ska jobba lite.. Måste ha pengar :D  

Och förresten så jag har lovat mig själv att jag ska banne i mej börja blogga oftare. Ta tag i bloggen nu på lovet när jag äntligen har tid. Känner mig lixom mera hel när jag bloggar och dessutom får jag dokumentera mitt liv. För det vill jag.

Hoppas ni har det bra därute allesammans. Berätta något kul för mig :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0