Hejåhå!



Mimmi står som fotograf för bilden

Jag lovar dag efter dag om uppdatering. Men aldrig får jag tummen ur röven och skriver något. Och jag låter det förbli så i alla fall för idag, imorgon kanske. Men jag låter det hela vara osagt, bättre att ha det osagt. Idag ska jag plugga, men först ska jag bara fixa med lite bilder. Jag kan även berätta att jag har ett flertal som står uppskrivna på min "plåtningslista". Känns gött men det enda problemet är ju att jag aldrig hinner. Men förhoppningsvis kanske jag kan pricka av några från listan efter lovet. Vem vet. Avslutar en bild på mig, så hoppas jag ni har det bra därute! Krampåre

Kommentarer
Postat av: fille :)

Jag är inte direkt insatt i den här stora bloggvärlden och läser fatksitk aldrig bloggar, men får allt säga att det var en fin blogg du har klistrat ihop nattis =)

Om du är sugen på att plåta någon mer så ställer jag gärna upp :) hihi

puss&kram

2009-04-10 @ 10:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0