Stressad.

Ja, fy bubblan vad jag känner mig stressad. Och så sitter jag här? och bloggar. Nathalie, vad håller du på med?! Men det är väldigt lätt att sätta sig här, och att bli sittandes här. Men men, jag ska bara berätta för er hur stressad jag är. Jättetråkigt inlägg, jag vet. Läs inte vidare om ni inte vill.

Imorgon åker jag med klassen och mitt uf-företag till Åhaga i Borås och ska stå på mässa. Både imorgon och på torsdag. Spännande, nervöst och stressigt! Rädd för att glömma det vi ska ha med oss, nervös för hur jag ska agera när jag utför ett säljsamtal, spänd över hur mycket vi kommer få sålt och hur det ska gå för oss i vårt uf-företag, T UF. Bjuder på bilder här i bloggen från mässan, kanske kommer upp i nästa vecka.

Sedan har jag även ett skolarbete som ska lämnas in. Ett franskaprov på fredag och även ett religionstest. Jag kommer inte hinna öva någonting i och med att vi ska vara iväg på mässa dagarna innan. Så, ja, det får gå som det går. Fuck.

Kommentarer
Postat av: j

Hoppas det går bra på mässan! =)

2009-03-17 @ 20:40:56
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: johanna

Klart det går bra! =) jadå, jag mår fint =) du med hoppas jag, trots stressen =)

2009-03-17 @ 21:22:12
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0