Toaletten väntar på åtal.

Oturen har drabbat mig idag. Jag satt på toa i skolan och helt plötsligt skulle Mimmi in där och kolla i min dataväsk om jag hade tagit hennes mobil. Så det börja fippla med låset och jag fick ju panik, för jag satt ju för fan på toa? Jag ville ju inte sitta där som en idiot på toa om de öppnade dörren lixom. Så i all panik och stress hamnade min mobil i toaletten. GREAT tänkte jag. Sån jädra tabbe! Skulle jag vilja kalla det.  Så nu fungerar inte min mobil längre. En del knappar har slutat fungera och det har blivit immigt innanför skärmen. Typ. Det är inte min dag idag. Ursch för otur.


Eftersom min mobil nu strejkar totalt så ringde jag telenor nyss för att förlänga mitt abonnemang samt för att få en ny telefon. Och fyyyyfan va dem va dryga asså. Telefonförsäljare asså! Jag fick verkligen dra ut orden ur henne. Tog jättelång tid emellan att hon sa "Vänta lite" och kom tillbaka. Jag trodde hon hade dött, var nära på att lägga på flera gånger. Men var ihärdig! Haha. Så himla tråkig var hon. Jättedämpad ton och ah, jag vet inte vad. Hur tror dem att dem ska kunna sälja när dem är så tråkiga? Ingen glädje alls. Inte lockar hon kunde inte, det är jag säker på.

Nu återstår det bara att se hur lång tid det tar för mig att få min nya mobil...


Kommentarer
Postat av: johanna

åhhh fy fan vad surt med mobilen... :( men kul med en ny... telfonförsäljare kan vara riktigt dryga! =(

2009-03-11 @ 17:36:15
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Nej vad tråkigt med mobilen! Hoppas du får en ny snart då:)



/E

2009-03-12 @ 09:44:22
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: johanna

klart det känns onödigt :( jag tappa min mobil i diskvattnet en gång, dne blev med skrot :(

2009-03-12 @ 21:25:07
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0