Blue banana



Äntligen har jag en dag ledigt! Jobbar verkligen heltid plus några timmar till varje vecka numera, så ni kan förstå att jag är trött ; ) Har ni något jobb eller vad gör ni om dagarna? Sola kanske inte går just nu, vädret suger ju. Så inget playaväder tyvärr. Faaast, det gör inte så mycket. Jag gråter inga krokodiltårar eftersom jag jobbar dag in och dag ut. VET NI VA?! Jag har bara legat på stranden 3 gånger den här sommaren. Hur STOR SKANDAL är inte det?! Nu ska jag gå och tvätta väggar och golv i vårt badrum så pappa kan börja lägga lite fog och sånt där ni vet ; ) Läääääntar så tills det blir klart!! Och by the way, ni ska snart få lite andra bilder, blivit mycket ego pics just nu, och speciellt från samma fototillfälle, bättring lovas!


Kommentarer
Postat av: Sandra<3

Svar; Jag tränar fotboll :)

2010-08-05 @ 20:16:07
URL: http://saandrabieber.blogg.se/
Postat av: Becca,

sv. Nej precis ^^

men det brukar ju vara så att något man själv inte tycker om är sånt som en annan gillar istället. haha.



2010-08-06 @ 12:20:39
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0