Fucking värk



Denna jävla ryggvärk jag har idag, den är outhärdlig. Så fort jag flyttar eller rör mig så värker det som att någon satte en kniv i ryggen. Vi åkte ju båt förra helgen och då fick jag också rejält ont i ryggen, men den värken va näst in till över. Men nu är det något nytt som spökar. Från att ha varit frisk igår till att vakna med världens ryggont, man undrar ju vad man gör i sömnen...? Blir det inte bättre inom kort måste jag åka till någon som vet hur man botar detta mirakel. Vill dock inte till någon sådan person, oftast behöver man nog gå till någon som knäcker till rätta ryggen, och sånt gär både ont och är läbbigt. Hatar folk som knäcker i sina leder å hej å hå. Nog om mitt problem. Mamma tycker att jag ska gå ut och sola i denna höstkyla?! Brr. Men jag får väll göra det, ta med en fårskinnspläd bara! Hoppas ni har det gott.

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt.

2010-08-30 @ 17:46:16
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0