Ambition



På senate tid har jag verkligen blivit intresserad av naglar och hur man kan måla dem.



Jag hade inte testat på Ben&Jerrys förrän den 23 oktober i år. Kalla mig inte efterbliven, bara lite mobbad. Jag blev faktiskt lite besviken, det var inte så gott så jág flög till himmelen direkt...



Jag missa att lägga upp bilden från hur mitt uppvaktande av pappa såg ut på fars dag.



Sen blev det ju ny hårfärg. Kan nog vara bland det bästa jag har gjort, på ett sätt. Nästa gång blir det nog mörktbrunt utan någon ton av rött.



Sen var det överraskningsfest för Björn också, men EP sveeek. Så vi blev få, men vi hade kul ändå :D plus några andra från Louise kompisar. Så vi blev en del ändå.



Sen va vi på årsfest och det var det roligaste på jävligt länge. Älskar dessa fester.



Sedan försöker jag också komma in i en nyttig period. Jesper har hjälpt mig att göra ett träningsschema som jag nu följer sedan veckans början. Ett sundare liv är det jag strävar efter, dock inte så jävla lätt alltid. Livet är ju fyllt med frestelser.



Jag och hjärtat invigde bubbelbadkaret tillsammans. Mysigt, men otroligt varmt! Frysta vindruvor och choklad var ett måste.

Sådärja, nu har ni fått lite uppdatering.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fint med glitter på naglarna :)

2010-12-21 @ 14:02:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0