Allting går om man bara vill

Idag blev det dagen då jag övervann en del av min rädsla. Min rygg är rak igen, hurra! Det blev inget knäckande utan det blev en annan metod, så mycket bättre. Stretching(stavas?) och lite tryckande, sen var det över. Jag började nästan gråta när han sa att det va över, det va ju så lätt gjort?! Phew. Det går faktiskt att övervinna sin rädsla. Min "hela" rygg firades med en chailatte från Expresso House och 3 nya örhängen och en ring. Det va jag tusan värd!
Har förresten kollat på Kenza och Tyra show som hade premiär idag. Det va faktiskt ganska bra, värt en titt för er som inte kollat! : )
Nu är jag så galet hungrig så jag måste äta något omedelbart! *kurr kurr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0