Bumby ride



Smoothie blev ett försök till reparering från min förkylning och min ryggvärk som är värre än någonsin. Jag kan knappt gå idag och varenda jävla gång jag ska nysa så har jag lust att dö. Diskbrock är något jag börjat fundera över? Tänk om jag har diskbrock, redan 19 år gammal? Det hoppas jag då inte!! För övrigt så har jag fått tid hos en massör nästa torsdag så jag får vänta lite, jag vet inte om jag kommer klara det här, men har jag något val?! Ursch, det är verkligen inte likt mig att hålla på och klaga osv men jag kan tyvärr inte sluta. Jag har aldrig haft så här ont tidigare och nu är det inte på skämt längre. Så vad fyller jag min vardag med? Jo, igår och i måndags hoppade jag in på jobbet och tjänade lite pengar, det kanske jag inte skulle gjort då min rygg blivit sämre. Annars så har jag kollat på både hela Ensam mamma söker, säsong 3, LOVE IT, och Danska Hollywoodfruar. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske en liten tupplur hade vart behövligt. Visst, jag sliter inte ihjäl mig, absolut inte, men detta är jobbigt nog och man orkar i stort sätt ingenting. Förresten, missa INTE Skånska fruar i kanal 5 ikväll kl. 20.00!!

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

härlig bild :)

2010-09-08 @ 19:45:39
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: sofia

tack så jätte mycket:)

2010-09-08 @ 22:10:25
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Verkligen :) Allt bra?

2010-09-09 @ 00:30:57
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0