Det är mycket som inte blir som man trott

Jaha, då var det dags att blogga lite igen. Imorgon åker jag ner till Kungsbacka för att få massage för min rygg. Äntligen! Men ändå så skrämmer det mig. Jag är nervös för vad det ska ha att säga och dessutom gillar jag inte att ligga nästan fullkomligt naken samtidigt som en annan människa ska röra mig. Tack och lov, det är åtminstone en tjej!
Idag har mina sysslor bestått av att läsa Harry Potter mestadels. Sista boken är idag utläst, skönt! och skratta inte åt mig, jag har alltid varit ett stort fan av Harry Potter och dess värld. Älskar hur magiskt det är och skulle nästan vilja leva där själv :) Boken slutade inte som jag hade trott, vilket var en lättnad och nu längtar jag tills nästa film kommer i november. Nej, nu måste jag åka och tanka bilen så jag tar mig fram imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med massage ;)



sv: tack, jag ska försöka!

2010-09-15 @ 19:17:14
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0