It's time to face the world, Goodmorning

Nu vet jag precis vad jag ska göra. Jag ska hem och FOTA! Det är fint väder och jag har inget speciellt att göra. JUST därför ska jag fota när jag kommer hem, är nämligen hos Jesper nu. Kom hit igår efter jobbet. Satt ute flera timmar på deras utealtan och åt middag med infravärme och ljus. Sedan hade Jespers mamma köpt Nougat(heter något annat men vet inte hur det stavas)sås och glass, vilket gjorde oss ännu fetare men det är ju såå gott! Efter det vad det tänkt att vi skulle kollat Snabba Cash. Men datorn va cp igårkväll så det gick inte, dessutom va Jesper alldeles för trött för film.
Imorse låg jag kvar i sängen när hjärtat gick upp halv åtta för att åka på en domarkurs. GÖÖTT att sova, hihi. Dock gillar jag inte att bli lämnad så, det känns så tomt, det är så himla lätt att sakna någon man tycker om så mycket, för minsta lilla sekund som den är borta. Nu är klockan halv ett och jag har legat och dragit mig länge men nu ska jag iallafall hem.
P.S. I love you

Kommentarer
Postat av: AJi - amanda janson

okej, jo jag tycker också att boken verkar bra (blondinbellas bok)

haha nej nu är jag inte i Kanada, åkte hem den 16 augusti. Men när jag var där så hade jag det bra :D allt bra med dig då? KRAM

2010-09-06 @ 09:21:46
URL: http://amndaajansn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0