Rock n'roll



En ganska glá tös är man idag. Har sökt några jobb i Varberg idag och jag måste säga att jag fick positivt bemötande från dem flesta. Har dessutom varit inne på Toveks bil i Varberg, frågade en bilförsäljare hur och vad som krävs för att bli en bilförsäljare. Ganska så spontant gick jag in där som en ensam tjej i ett hus fullt av bilkillar. En tjej behövs såklart där hos dem ; ) eller vad tycker ni? Vem vet om jag en dag jobbar som bilförsäljare. Ballt! Jag som har varit bilintresserad sedan läänge! Så nu blir det till att skicka in mitt cv och personligt brev till försäljningschefen som jag pratade med tidigare idag. Btw, så va han snygg också ; ) (förlåt Jesper, hehe) Dessutom hann jag med att hälsa på hjärtat en timma också. Fick terrat(stavas? haha) han en liten stund, vilket han inte uppskattade i och med att han hade huvudvärk. Bad girl.


Kommentarer
Postat av: Celia

Svar: För din blogg blev så intressant så jag satt och läste alla inlägg typ haha . Kunde inte sluta när jag väl börjat ju :D



Njae inte än, mitt immunförsvar suger :( Har en HEEEEMSK hosta. Hur mår du sj?

2010-09-30 @ 13:01:44
URL: http://celidanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0