christmas presents

.
Detta var vad som låg under granen i år. Jag är jättenöjd :D Dock finns det visst mer paket som Jespers familj ännu inte givit mig. Och så ska jag även få ge mina. Men julklappsutdelning blir hos dem imorgon, på annandagen. Kuligt!
.
Det blev Elsas Hemligheter(bok), presentkort på HM GINA & KICKS, 300 riksdaler av farmor, handduk från Teneriffa av mamma, 2 t-shirts och halsband från Teneriffa även det, Uniq one hair treatment(ska tydligen vara jättebra, upp till bevis!!), en supermysig julklapp från Jesper(berättar mer om den när det är dags) och slutligen ett hantverk i form av en låda med 1000 riksdaler i. Sen fick jag även 500 riksdaler från min kära farbror Bebbe. Och för att inte glömma. Berättade för Bebbe vid julklappsöppningen att jag åker till Egypten nästa år och då bokstavligen "tvingade" han mig att åka och se pyramiderna och Konungarnas dal. Så ja, då fick jag 1000 riksdaler till så att jag verkligen skulle kunna åka och se det här. "En sådan här chans får man inte alla dagar i veckan. NU åker du dit. Sola och bada det kan man göra vart-fan-som-helst" - Bebbe

Så åker jag inte ska han ha pengarna tillbaka. So, why don't take a chance?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0