120115

Jag tror jag har missat att berätta!!
JAG OCH MINA TVÅ FINA TJEJER ÅKER TILL EGYPTEN I JANUARI!!!!!!!!
Shit vad roligt det ska bli. Kan egentligen inte fatta, eller rättare sagt har inte fattat, att vi tjejer ska få åka iväg tillsammans... Vi tre som har en tendens att bara drömma, men aldrig sätta några planer i verket. Men denna gång gjorde vi det. Och vi har vår kära vän Vickan att tacka. TACK! :D  Utan hennes engagemang hade det aldrig blivit av. Så den 15 januari 2012 lyfter planet runt halv nio tiden från Malmö airport. Kommer kännas magiskt, det är jag helt övertygad om. Första gången jag är utomlands bara jag och mina tjejkompisar. Lite äventyr ändå eftersom det är första gången för oss alla tre.
.
Hotell Shores Aloha som ligger 4 km från Sharm el Sheikh, 4-stjärnigt och vi har all inklusive. Fan vad jag ska må! Kameran åker definitivt med och jag hoppas verkligen jag kan få ihop några riktigt härliga bilder.
.
Tog igår första twinrix-sprutan(hepatit a och b) och jag är SÅ stolt över mig själv. Det gjorde inte alls speciellt ont!! :D Med kort varsel bokade jag tid och dagen efter gjorde jag det. Ursch, jag är inte alls ett stort fan av sprutor. Hade jag kunnat undvika så hade jag definitivt gjort det. Men jag har ingen lust att komma hem med varken hepatit a eller b. Andra sprutan tar jag den 12e januari och den sista någon gång efter när vi kommit hem.
.
Jag vet att ni är avunsjuka. Adios.

Kommentarer
Postat av: vickan

SOM jag längtar!!!

2011-12-14 @ 19:38:05
Postat av: Issa

GIIIIIILLAAAAAA :D

2011-12-15 @ 11:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0