juleskum

Tycker verkligen julen är så otroligt mysig. Häromdagen när Jim var på besök köpte jag med mig lite juleskum, m&m's och någon slags choklad med smarties i. Mums säger godismonstret själv! Imorgon är det julbord på jobbet. En hel timma har vi till lunchrast imorgon. En extra betald halvtimma alltså. Lyxigt. Och dessutom fick man med sig en hel låda med clementiner hem igår för att vi(Gekås) kommit över 4 miljarder av försäljning 2011. Sånt gillar jag. Det är verkligen bra förmåner på Gekås tycker jag :) Hoppas ni har haft en trevlig lucia! . Ps. Hoppas ni gillade den lilla förrändringen jag gjorde i headern, var så trött på den gamla. Den här får duga så länge så ska jag försöka komma på något bättre framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0