söndag den 4:e december

.
Söndag. Idag har jag och pojkvännen hunnit med att äta våfflor(med nutella såklart), solat för min del och Jesper har simmat och bastat. Har även hunnit med att klura ut några julklappar som måste införskaffas samt vad sjutton jag, pappa och Jesper ska äta hela veckan när mamma är i Teneriffa med jobbet. Igår var vi i Falkenberg med en del av världens bästa jobbarkompisar. Käkade pizza och bowlade. Hem till en jobbarkompis efter det, men sen åkte jag och Jesper hem då jag körde och inte drack medans alla andra gjorde det. Och ja, till den bistra sanningen... man känner sig minst sagt LAM. Tyvärr. Såhär dagen efter är det skönt att slippa vara sleten och bakis dock ; ) Dags att pallra sig hem från Veddige.

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-12-09 @ 20:17:47
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0