a true match

Har jag sagt det att jag är sanslöst förälskad i Marabou Caribbean????? Jävlar vad god den är. Kokos och banan, perfect match.
Denna söndag började med lite firande för mamma då det är mors dag idag. Jag hoppas ingen glömt bort det!! Lite frukost på sängen och paket så var mamma nöjd. (Visar lite senare vad hon fick). Sedan var det dags för jobb från 11 till 17.00. Phew, idag fick jag stå i disken igen och det är INTE kul. Får hoppas jag får vara på en annan plats imorgon! För övrigt så kan jag ju passa på att berätta att jag fått en massa tider nu från och med idag till den 27 augusti. Jisses amalia! När ska jag hinna sola? Knarka solarium? JA TACK. Dock jobbar jag ju inte 100 %, utan bara 75 %, vilket är skönt. Det blir ju i alla fall lite ledigt i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0