"Du är monsterbra"


Ja, "du är monsterbra" stod det på mammas paket imorse. Jag råkade skriva ett M istället för A. Tycker det är väldigt tråkigt att stryka över eller kladda till det så sadlade om till monsterbra istället. Duger väll det också? Monsterbra skulle ju lika gärna kunna vara typ, bäst... ;) Mamma blev riktigt bortskämd i år. Jesper hade köpt chokladhjärtan och en trisslott till mamma, medans jag gav mor min en shower gel och "svamp?" från Body Shop. Doften stämmer inte. Den bilden på shower gelen är tagen för några dagar sedan då jag inte hade kommit på att det va mango jag skulle ge henne. Så var tvungen att åka och byta den, alltså från lemon till mango. Jävla klant man är. Min fina fina mamma, grattis på mors dag ♥ Upp och hoppa tidigt imorgon, jobbdags såklart. Och på tisdag är det bal uppe i Mark och jag ska fota 4 fina tjejer. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0