Love is your colour

Vi har suttit ute mesta dels av dagen. Jesper har varit ledig idag från skolan så då passar vi på. Jag är väll den som fått mest färg. Kan ju också vara för att jag är blekast och mest känslig. Då Jesper är brun hela året om och har en bra grund. Men lyckliga är vi :D eller i alla fall jag, haha! Nu ska vi ut och gå en promenad. Tar med kameran, jippie, är lite fotosugen! Egentligen skulle jag velat träna idag också, men jag är helt slut från igår. Sprang 3,2 km på en liten skogslinga och efter det satt jag och Jesper oss ner för att vila. Det skulle jag inte ha gjort. Blev stel i mitt höft/lårparti och det känns idag kan jag garantera. Kanppt kunnat gå. Snacka om otränad. Nähä, dags att kila. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0