Sol, underbara sol

Nu är äntligen solen tillbaka. Dags att sola igen. Känns som att man har tappat så mycket färg nu under denna veckan som varit. Jobbat för fullt hela veckan lång. Money money money, must be funny in the rich mans world. Dessutom inte fått solat något i solarium heller. Får lite smått panik ;) Knappt bara en månad kvar till balen som jag ska gå tillsammans med min prins. Dags att sätta igång hårdträningen. Sola en massa och börja klura ut hur jag ska ha håret. Åh, nu skulle man ju bara vilja sitta på en uteservering bärande ett par solglasögon med ett par goda vänner, en god sommardrink och bara må bra. DET är något jag bestämt ska ha gjort ett x antal gånger innan sommaren tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0