Welcome to my tornado


Hej och välkommen till mitt rum. Det är kaos. Tro mig, ni får dessutom ingen helhets-bild, annars hade det sett värre ut. Tro mig. Det blir lätt såhär när man är iväg och bara kommer hem för att slänga ut den smutsiga tvätten och i med den rena tvätten i väskan. Efter en lång dag (9 timmar) på jobbet så är jag bra sliten. Just därför är jag extra glad för att kalendern visar fredag imorgon, absolut inget på schemat, vilket innebär ledighet! Friii som en fågel, frii som en fågel. Dock ska jag till Emilie för att provsminkas inför balen, men det är ju inget som är påfrestande. Enbart roligt. Har ni något bra förslag på hur jag ska sminkas? Om inte, så klurar nog jag och Emilie ut något tillsammans. VIVE AMA RIDE ♥ (just love it) Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0