oui oui ces't moi

Efter en bra dag på jobbet ska jag snart sova. Har precis matat kattungarna och nu ska jag bara duscha ur ricinoljan (på bara två ggr känner jag skillnad på mitt hår!!!) och sen ska vi äta lite efterrätt som mamma har gjort. Upp och jobba imorgon igen innan jag är ledig på tisdag. Fick bokat tid hos (min NYA) frisören den 27:e. Kristina hade inte tid förrän dess, suck. Det känns som en evighet fram tills dess. Men SÅ skönt det ska bli. Snacka om att håret behöver en klippning. Jag ville boka tid för färgning men hos sa att vi får se hur ditt hår mår och så får vi se vad vi kan göra åt det. Hoppas hoppas HOPPAS att dem kan färga det. Jag ber till gud. Fingers krossed. Det är i alla fall positivt att dem tänker på hårkvalitén i första hand. Ska aldrig igen gå till någon frisör som jag inte vet hur duktiga dem är och som inte tar hårkvalitén i första hand. Nu ska jag joina mamma och pappa i soffan och kolla klart "The wedding crashers".
Ny hatt från H&M, ny halsduk från Ginatricot och nya skor från DinSko. Resten är gammal skit.

Kommentarer
Postat av: sarah

snygggggg outfit

2011-10-23 @ 16:27:39
URL: http://sarahmatti.blogg.se/
Postat av: ida

snygg outfit! hoppas allt är braa!

2011-10-23 @ 20:42:25
URL: http://idarasmusson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0