meet me halfway

Äntligen fått vara med mitt hjärta igen. Har skaffat kattungar(den storyn kan ni få höra en annan dag när jag har lite mer tid) som kräver offantligt mycket tid och uppmärksamhet vilket gör att jag inte hinner så mycket mer än jobb och kattungar numera. Och ja, detta kommer hålla i ett tag framöver. Så pojkvännen får bli lite "i sido satt"(hur det nu stavas?) tills kattungarna hunnit bli några veckor gamla. Idag har dem blivit 1 vecka gamla och dem är mina små bebisar. Haha, ni skulle bara veta vilka moderkänslor jag fått!
Dagens: Sovit, matat kattungar, sovit matat kattungar, sovit osv, sedan har vi hunnit med en promenad med Selma och dessutom lagat lite Tacos. YUMMIIIE. Fan vad jag älskar det! Go matlåda jag har tills imorgon.
.
Ny tröja från BikBok, supermysig, gamla jeans och gamla boots. Letar som sjutton efter nya boots men har inte de "rätta" än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0