whenever you call babe i roll up

. .
Wiz Khalifa - Roll up

I väntan på Idol ska jag nu bada kattungarna. Dem skitar ner sig så väldigt när dem inte har en mamma som tvättar dem rena varje dag. För nej, där går gränsen ;) Jag tänker inte slicka dem rena! Slutade två timmar tidigare från jobbet idag och det känns jätteskönt. Behövde komma hem till kattbebisarna och ge dem mat. Men so tur var hade pappa matat dem åt mig så det var inte så bråttom hem som jag trodde. Erkänn gulligt att pappa tar på sig att mata dem? hihi. Söt pappa jag haaaar. Skulle ni ha någon bra musik att tipsa mig om får ni gärna göra det förresten! Här ovan har ni en låt som jag verkligen diggar. Den får mig att längta tillbaka till sommaren. Måste bara säga att idag mår jag bra. Jag känner mig idérik och kreativ. Jag är förväntansfull. Och hemlighetsfull. Det måste man få vara ibland. Inte för att jag egentligen behöver vara hemlighetsfull. Vet inte vad som kommer hända, men något kommer hända och det känns som att saker kommer bli bra i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0