who run the world? girls

Strax efter att jag kommit hem från Egypten tog jag denna bilden. Så såhär såg jag ut. Ganska brun och fin va? Fick bra färg i ansiktet, men kroppen, det vettefan vad som hände där? Tyvärr är ju den bistra sanningen att färg behöver "omvårdnad" för att stanna kvar. Så nästan all färg är borta nu när det snart är 2 veckor sedan vi kom hem till kyliga Sverige. Åh, jag vill ha sommar! Snart kommer bilder från Egypten. Men just nu har jag ingen laddare, den har plötsligt slutat fungera? Så ska ringa till Elgiganten idag för att höra om jag kan få en ny laddare till datorn på garantin. Må väl ♥

Kommentarer
Postat av: fille

du är alltid fin nattis :) och va brun du är. ser fram emot att få se era bilder från resan.

2012-02-03 @ 17:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0