tur&retur

Here I go with that negativity again. Det blev ingen baristautbildning idag. Fick vackert åka hem igen med bister min(jävligt bister min!!!!) när jag fått veta att baristautbildningen blivit flyttad till nästa onsdag. Helt sanslöst. Åkt 60 fucking mil i onödan. KUL! Nej. Hon har tydligen ringt till vårt hemnummer flera gånger men vi svarar sällan där pga vi sällan är hemma. Och är vi hemma så är vi ofta ute. Så iaf så hade hon provat att lägga ett röstmeddelande vilket inte ens går. Men det är fan inte acceptabelt. Man ringer tills man får tag på den man ska ha tag i helt enkelt. Vi har pratat flera gånger från mitt mobilnummer så det var väldigt konstigt att hon inte ringt på det. Vilket hon påstod att hon gjorde fast det har hon inte. Hon beklagade sig men fattar hon inte hur dyrt det är?? Det är ingen liten bit att åka... Lust att bara kräva henne på pengar!! Ursäkta, men nu får ni höra för jag är ilsken som f*n! Just nu är jag väldigt opepp på Norge.


Kommentarer
Postat av: fille

Ajdå, det lät inte alls kul. Men försök att inte hänga läpp över det. Jag är helt imponerad över dig som ens vågar göra något sånt här. Pratade även med Lotta innan på affären där jag berättade hur stolt jag är över dig :D

du är grym nattis!!

2012-03-22 @ 22:14:19
Postat av: vickan

asså fy faaaan vad drygt. MEN! bit ihop för en sån grej ska inte få stoppa ett äventyr i Norge!! Det är i motvind som drakar lyfter ;) ;)

2012-03-24 @ 01:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0