Blonde and even more blonde.

Klockan är nu 22:25, I´m singing in som Kim brukar skriva. Haha :)

Japp, nu ska jag snart gå till sängs. Sover hos Issa inatt tillsammans med Tessan. Mysigt!
Vi har precis färgat Isabelles hår, eller ah, vi har slingat det blondt. Det hela började med att vi eller rättare sagt jag, ville ha lite impuls och adrenalin i tillvaron. Så jag kom med den brilljanta idén att blondera Isabelles hår lite. Hon har ju i o för sig redan blondt, men vi ville ha lite mera fjortis-blondt om man säger så. Supersnyggt! Till en början gillade inte Issa idén... men tillslut med en hel del övertalning på Issa så vågade vi oss ner till Ica för att köpa färg. Lite skeptisk må jag säga att Isabelle var, men ja, hon ville ha en förändring och här kom vi med en? Varför inte bara ta den?!

Det blev kanske lite för lite färgmedel i håret. Men det blev bra trots allt. Bättre än förväntat! Kanske en aning skimmrande i orange på vissa ställen men det är knappt någonting så varför klaga? Issa är iallafall jättenöjd och jag är stolt. Och det är ju huvudsaken?

Jag bara älskar impulser som ger mig adrenalinkickar!  Lite mer action i tillvaron.

Nu är det läggdags, skolavslutning imorgon och det är gött som fan! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0