Fredagkväll.

Just nu sitter jag och pysslar med min data som äntligen är tillbaka. Skönt! Lägger över lite dokument och arbeten från min låne-data. Äntligen känner jag mig lite mera hel. Haha.

Idag fick vi vår produkt. Vår efterlängtade tesil. När Anders kom in med paketet blev vi i helt extas och slet upp paketet på bara några få sekunder. Helt otroligt! Äntligen fick vi dem och nu känns det som att vi är tillbaka på spelplanen. Förut kändes det verkligen som att vi var i botten, men inte nu längre! Nu ger vi järnet! Så vi började med att slå in hälften av alla tesilar till paket och vi blev riktigt nöjda för paketen blev riktigt snygga. Tro det eller ej.

Idag kom också faster Anna, Pelle och två av mina kusiner, Marcus och Sara. Skitkul att dem kommer till oss och hälsar på. Både Sara och Marcus har växt något otroligt! Förra sommaren var jag längre än Marcus men nu har han gått om mig och blivit lika lång som pappa. Jisses! Han växer så det knakar och längre lär han ju bli...?!  och Sara börja bli  en "flicka" nu. Inte en liten tjej längre. Eller ska jag säga inte ett litet barn längre? Snacka om att det är svårt med norska. Så svårt att förstå. Men tur att mina kusiner kan ganska bra svenska. Så dem kan ju översätta när jag inte förstår, vilket är rätt ofta. Men men. Jag har bestämt mig att jag ¨måste åka upp och hälsa på snart. För jag vill faktiskt lära mig norska. Vore ju lixom kul. Så på något lov när det passar drar jag mig upp dit!
 
(Detta inlägget skulle blivit publicerat igår egentligen, men så blev det inte. Ifall ni undrar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0