Hey everybody!

How you doin' ?

Imorgon åker jag med mina kära kompanjoner i T Uf till Svenljunga för att stå på julmarknad. Vi ska stå från 5 till klockan 10 på kvällen. Kallt som bara den kommer det bli. Hoppas vi får sålt massa och även beställningar. För vi har såpass lite på lager att jag tror att det kommer ta slut, så vi måste ta beställningar.

Hinner tyvärr inte skriva mera. Pappa tjötar på mig att det är läggdags snart. Det låter ju som att jag vore tolv?

Ha de vackert, ta hand om er.

Dream, explore and discover.  ·

Kommentarer
Postat av: Perfektion by Emma

- Ny blogg och ny design. Känner du inte igen Emma Härnqvist?

2008-12-12 @ 16:02:38
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0