Icke godkänt

Så jävla sur. Fick ett oförklarigt ig på min franska inlämning. Detta suger verkligen! Han påstod att det va för långa stycken. Och därför ig. Men han hade ju inte ens läst klart hela inlämingen? Så va fan?! Jag orkar inte ens tjöta emot utan bara insåg och tänkte att jag ska fan i mig skriva om den där jävla inlämningen. För jag vill verkligen inte ha ig. Detta förstörde min dag. Men nu sitter jag iaf hos Issa och hon har bjudit på glass och mandarin, så känner mig en aning bättre till mods nu. Tack Bööööli hjärtat!

Nu orkar jag inte skriva mer. Så det kommer bild nu. Adios!


Kommentarer
Postat av: Bööli

Men du gumsan, det händer alla (L) Även den bäste :) Det löser sig, ILY (L)

2008-12-01 @ 20:05:55
Postat av: Kinga

hej vännen, hur får du in den vita ramen inuti bilden sådär? kram

2008-12-03 @ 22:00:09
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0