Mamma mia pizzeria.

Nu är klockan 15.57 och jag ska snart stänga ner butiken för att gå till Lidl och köpa mig något gott. För jag är riktigt riktigt hungrig! Det var äckel mat i skolan idag så jag kunde bara inte äta. Iiiiirsch!

Sen när jag kommer till Horred så ska jag tillsammans med Issa, Täss, Jossan med flera käka pizza på hotellet. Super gott ska det bli! Banan med curry och jordnötter är min favorit. Delicous! Taste it?

Just nu känner jag mig en aning stressad i skolan. För jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Har en hel del saker som jag knappt vet jur jag ska göra och när jag ska göra dem.  Det känns lite som att jag är på väg ner i "svackan" igen. Men nej, dit ska jag inte!

Ha en fortsatt bra eftermiddag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde nåt sis!!

2008-12-03 @ 19:06:36
Postat av: Nathalie

vad har jag glömt då?

2008-12-04 @ 11:24:23
URL: http://nathaliearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0