Sunday.



Nu sticker jag till Tässan. Vi ska ut och plåta i vårt vackra landskap och Tässan ska vara min modell. Åh, det här har jag längtat efter. Längesen jag  va ute och fotografera nu. Behövligt!

Bilden ovan är på min mamma och pappa i Göteborg. Jag gillar den!

Förresten för er som inte känner mig men som läser min blogg så kan jag passa på att berätta vad det är för bilder på headern. Första bilden är på en av mina närmaste vänner Viktoria (går under namnet Vickan här i bloggen), andra bilden är från en av de bästaste dagarna i somras (båtresan) och bilden är tagen ute på Tjörn, tredje bilden är på mig själv tillsammans med min kamera, fjärde bilden på en av våra hästar( det är han jag kallar stjärnan här i bloggen men hans riktiga namn är Oh it´s wonderful och tävlar i trav) och till sist men inte minst den sista bilden är en av de första bilderna jag tog med min kamera.

Ha en bra dag om jag inte återkommer :) Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0