Svenljunga.

Idag efter skolan ska jag med Filip(IDOL ROBIN BENGTSSONS KUSIN, DE NI ) , Emma och Björn och spendera dagen med dem i Svenljunga. Vi ska åka till badhuset och ta en simtur sedan ska vi även steka oss lite i solariumet. Passar ju ypperligt bra nu när man är blek och ful i vintertiden. Jag hoppas på några trevliga timmar där, men jag ska nog inte behöva ora mig eftersom jag har ett trevligt sällskap, så det lär inte kunna bli tråkigt.  

Imorse fick jag reda på av mamma att min faster och Pelle(hennes man) och min yngsta kusin kommer ner på besök från Norge över helgen. Riktigt trevligt! Älskar när dem kommer. Vi ses ju så sällan. Hade vart ännu roligare om alla norska guttarna(kusinerna) kunde komma ner. Vilket gott gäng asså! Så det blir förhoppningsvis att vi åker in till jul på Liseberg. Kan det bli mysigare? Gå där och känna julstämmningen och kolla alla vackra ljusbeklädda träd. Magiskt.



Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0