Lucky girl.

Idag är en sån där bra dag.

Åkte med pappa till Ullared idag för att inhandla min julklapp på netonnet och det blev ett objektiv, precis som önskat. Plus ett stativ till kameran. Bra att ha! Men det blev iallafall modellen, Canon EF-S 55-250/4,0-5,6 IS på objektivet. Jag är super nöjd! Längtar nu bara till julafton då jag får mitt objektiv så jag kan börja använda det! Spännande! Nu är jag lycklig, haha.

Fick även handlat lite saker till nyår som jag tänkte använda bl.a. en drinkmix(tjejer den ska vi njuta av tillsammans på nyår!), serpentiner, "Blås-ut rullar" (kallas tydligen så), tomtebloss och ett par skit tuffa nyårs glasögon m. m! Bild kommer senare på dem!

Stämmningen mellan mig och pappa är så där bra idag också! Nu kanske det låter som att jag och pappa inte har en bra relation till varandra, men det har vi. Men annars brukar han ha väldigt lätt för att bli irriterad på mig och hitta saker att klaga på och ah, det har han inte gjort idag och det är skönt.

Ikväll blir en lugn kväll för mig vilket känns behövligt! Har vart mycket nu i veckan och dessutom är jag förkyld. Hörs senare under kvällen. À bientôt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0