You´re real.



Therese

Fotograf:
Jag

Dagen har gått segt men ändå snabbt. Hur går det ihop?
Jag har mest plockat med mitt rum idag som jag aldrig blir klar med och sen har jag suttit och redigerat bilder från när jag och Tässan var ute och fotograferade, bl.a. en av dem här ovan.

Jag och mamma har kommit fram till att vi ska möblera om mitt rum och köpa in lite nya grejjer. Jag ska ju som sagt ta vara på år 2009 och detta ska bli bra! Kanske jag sätter en aning press och förväntan på mig men jag fungerar bättre så. Jag lyckas bättre helt enkelt. Så det passar väl ypperligt bra att möblera om mitt rum lite till det nya året. Lite nytändning. In med nytt och ut med det gamla. Dessutom så pratade jag med pappa idag om tv till mitt rum och han skulle kolla ut en tv åt mig. Wooho, jag är glad :D

Kommentarer
Postat av: bästa storan

wohooo du är bortskämd ;)

2008-12-29 @ 23:29:35
Postat av: Melvis

sjukt duktig e du :)

2008-12-30 @ 10:01:51
URL: http://melvis.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, tack det är min syssling.

Du är grymt duktig på att fota.. dina bilder är jättefina! =)

2008-12-30 @ 16:57:36
URL: http://labann.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Glöm nu inte att du har grejer i garderoben ^^

2008-12-31 @ 12:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0