Goddagens!

Jag är på g idag! Det vill jag lova. Efter gårdags så kallade "pshykolog samtal" med min alldeles egna "Psykolog Vickan" så är jag tillbaka på fötter. Jag ska klara det här! Motstånd är utmaning, lite jobbigare att ta sig fram men när du väl har tagit dig igenom motståndet kan du vara stolt. Känna dig en aning duktigare.

Jag blir så himla trött på allt vad som har med Uf att göra. Våra leverantörer är "cpigaste" ever! :O Ah, jag orkar inte ens berätta vad dem gör, men jag säger bara: Jag orkar verkligen inte med dem! Men annars flyter väl Uf på. Tänkte lägga in en bild på vår broshyr här snart och så får ni säga vad ni tycker om den. Ska även publicera ett inlägg med vår produkt och vårt företag, och kanske ni vill köpa er en produkt av oss också. En julklapp till er själva, mamma, pappa, morfar/mormor, farfar/farmor eller varför inte någon kompis? Fundera på det :) Fast ni kanske vill se produkten först men bilder kommer och information.

Jag tror inte jag hinner uppdatera något mer idag. Ni får stå ut tills imorgon. För först ska jag med Vickan till Issa och fira henne eftersom hon fyller år och sen så ska jag hem och plugga och dessutom göra något duktigt hemma. Som sagt, jag ska ju ta miu upp ur den här "svackan".

Kommentarer
Postat av: HANNA

tack så mycket! egentligen är den inte ny, bara omstartad ;D



haft en bra dag? :D

2008-11-20 @ 14:14:38
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/
Postat av: HANNA

okej, låter ju bra det! :)'

jadu, helt okej har den varit, längtar dock inte till jobbet klockan 4 :/ menmen!:)

2008-11-20 @ 14:34:39
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/
Postat av: HANNA

jag jobbar på ett ställe som heter Time :)

2008-11-20 @ 23:14:23
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/
Postat av: HANNA

allt möjligt! står i kassan, packar upp varor, städar :)



Vilka/vilken i ditt liv gör ditt hjärta extra varmt? svar i mitt senaste inlägg :)

2008-11-20 @ 23:29:07
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0