Hot n' cold

Dagen började ännu en gång att jag snooza lite för länge och fick bara en kvart på mig att göra iordning mig..

Detta medföljde att jag missa bussen. Börjar bli en vana nu tycker jag. Så jag konka upp till Issa i hopp om at hon skulle vara hemma och inte åkt till skolan. Och jodå, turen var på min sida idag. Jag hade egentligen tänkt att åka med halv nio bussen men jag och Issa bestämde oss för att ta kvart över nio bussen istället. Båda hade inte lektion förrän kvart i tio. Visst, vi skulle bli några minuter sena. Men ärsch, spela roll.  Men iaf, jag och Issa är väldigt bra på att passa tider (IRONI). Så vi var väll allmänt dryga. Hon duscha , dansa framför spegeln medans jag chillade bakom datan. Klockan blev nio. Issa var fortfarande inte klar. Och jag började sminka mig när det var 2 min innan vi skulle gå. Bra planerat!... eller inte ;) Dessutom började Issa platta håret när vi egentligen behövde gå. haha. Ni kan ju räkna ut själva om vi hann med bussen...  


Så nu sitter vi här blöta i soffan och kollar tv. Vi spang förgäves ner till bussen i ösregnet. Skorna blev blöta, jackan lika så, frissan har blivit som ett knullruffs och ja, visst är vi vackra. Jag är inte ett dugg sugen att gå ner till tåget om 3 min. Bäst att gå i tid så vi inte missar tåget också. Förresten, Issa käka nu glass.

Ha en bra dag allesammans! Btw, så åker jag med Vickan efter skolan till Kungsbacka. Här ska shoppas, för det har inte jag gjort på länge! Myyyyyys med en superbra tjej. Hon ska nämligen göra mig till stålkvinnan som jag en gång var. Vi får väl se om hon lyckas. PUSS

You change your mind 
like a girl changes clothes.

Kommentarer
Postat av: Issa

Hahaha, vilken jävla morgon säger jag bara xD Vi är ju grymma på att passa tider, HÖHÖ ;) Mumsigt med icecream på morgonen ^^ Tack iaf för en trevlig morgon Nattis, även om den var liiiite jobbig :P Ha det trevligt med Vickan sedan :D <3

2008-11-14 @ 11:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0