I´m so sorry.

Jag är verkligen jätteledsen för att jag inte har uppdaternat något på de två senaste dagarna.

Dagen började med att jag hjälpte pappa i stallet. Efter det kom min kära lilla vän Theresé förbi. Mycket trevligt har vi haft det idag. Kollat film, ätit glass och käkat pizza. Så himla kul att vara med dig Tessan, och jag känner verkligen att jag kan berätta allt för dig. MighjärtaDig. Nu har hon åkt hem och jag ska sätta mig tillsammans med pappsen och kolla Wallander.

Imorgon blir det skolan. Går till kvart över fyra. Pheeew! Och franska på slutet, ah det suger!  Men något som ändå ska bli skönt är ju att det kommer bli en lugn vecka i skolan nu eftersom halva klassen åker till Belgien imorgon. Så nu ska vi typ ha photoshop i en hel vecka, underbart! Haha.

Näe, nu ska jag kila. Godnatt på er!  Hörs imorgon, love.

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Åh, ja vad jag menar: Designer, kommentarer osv.



Hur har din helg varit då?

2008-11-23 @ 23:26:56
URL: http://harnqvist.blogg.se/
Postat av: Täässs

Bästaste Nathalie !

ILY<3

2008-11-24 @ 16:38:17
Postat av: Anonym

Bästaste Tässan! And ILY<3

2008-11-24 @ 20:32:24
Postat av: Perfektion by Emma

- Back on track!

2008-12-10 @ 11:34:18
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0