I wrote it for you.

Är det något jag verkligen hatar så är det att göra någon annan människa illa. Att göra någon besviken, arg, ledsen osv. Ja, jag står bara inte ut. Det är som att sticka en kniv i mig själv. Jag skadar mig själv lika mycket som jag skadar andra. I just can't handle it. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till... Personligen har jag ganska svårt att hantera sådana situationer, där jag sårar andra. Vet aldrig riktigt vad jag ska säga. Jag har aldrig vart bra på svar på tal.

I skrivandets stund lyssnar jag på låten som du tipsade mig om och bad mig; Tänk på mig när du hör låten. Åh visst tänker jag på dig. Låten är du. Det är dig jag förknippar med den. Det är inte förrän nu jag känner hur ont det verkligen gör. Tankarna fumlar runt i mitt huvud. Bilder åker förbi och jag kan inte riktigt förstå att det nu är över. Inse?! Nej, det går inte. Har jag gjort rätt? Jag vet inte, men det får vara stop här. Jag är mest bara osäker och du förtjännar inte osäkerheten.

Jag hade aldrig i avsikt att såra dig. Förlåt om jag har behandlat dig orättvist eller dumt. Jag trodde jag hade det, men jag hade fel. Nu hoppas jag bara min önskan slår in. 

Du har aldrig gjort något fel, du är hur bra som hellst!
Har bara en sak att säga innan jag avslutar;

Det var magiskt * 
Me and you on the dancefloor that night.

 
Förlåt. Du vet vem du är, detta är till dig.


Kommentarer
Postat av: vickan

nattis det fixar sig.

2008-11-11 @ 17:04:15
Postat av: Nathalie

Det är redan löst :)

2008-11-11 @ 18:06:26
URL: http://nathaliearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0