Jag exprimenterar!

Just nu sitter jag och leker lite med Camillas blogg. Jag har ingen aning om hur hon vill ha den, men hon sa åt mig att jag fick pilla lite sååå, jag gör väl det dårå ;) Ganska så kul faktiskt! Frågan är ju bara om det blir bra eller inte. Jag är inte riktigt nöjd än men.. skulle jag nu bli klar och hyffsat nöjd med desigenen så länkar jag så ni får kolla! Haha :)

Nu börjar Idol! Vilket innebär att jag måste röra mig till tv:n. Vem hejjar ni på? Själv hejjar jag på Agnes för hon är ju bara såå bra! Nej, nu ska jag äta mig mätt på cheeze balls och dricka julmust. Hörs senare, love.


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Visst kan jag förklara :)

Ett batterigrepp förlänger batteritiden (vilket är väldigt bra på vintern då batterierna inte räcker lite länge som på sommaren), gör kameran stabilare, gör greppet större, gör det även skönare att fota på "högkant" ;)

2008-11-21 @ 20:58:37
URL: http://taralom.blogg.se/
Postat av: camilla

TACK NATTIS :D

2008-11-22 @ 20:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0