PYJAMASPARTY ikväll

Snart ska jag äta god mat med mamma och pappa, inlusive gäster som är här. Det serveras lax med potatis och kall sås. Och till efterrätt blir det daimtårta. Den längtar jag extra mycket till! Mummmmms, så gott!

Efter middagen ska mamma skjutsa upp mig till Issa. Där väntar Issa, Vickan och Täss på mig, vi ska nämligen ha pyjamasparty ikväll. Mys på det! Issa ska även bjuda på en bit mat och även en smarrig efterrätt. Undra vad det blir för god efterrätt, jag är förväntansfull! Jisses, undra hur stor jag komma vara efter den här kvällen? Äta massa mat nu och även senare. Pheeew, en stor tunna kommer jag väl bli!? Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram..



Ha en fortsatt bra kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Tässs

Glöm inte att det va jag som hade med mig det goda "lördagsgodiset" haha^^

2008-11-06 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0