Robyn - Cobrastyle

Robyn har fått ett nytt fan. Och det är jag. Riktigt bra låtar har hon gjort som jag knappt hört innan. Alltså inte blivit några hittar som man har hört på radion flera tusen gånger. Men mmmm, jag diggar henne! Om ni inte redan är ett fan av henne så ge henne en chans, för hon är faktiskt riktigt bra! Trallallaaaaaa.

Igår åkte jag med Issa till Linn för en myskväll tillsammans med Issa, Linn och Tessan inklusive lilla jag. När jag och Issa kom dit var även Jim och Daniel hemma, så det blev att vi umgicks tillsammans med dem också. Riktigt roligt måste jag säga! Eftersom Linns och Jims lillebror snart skulle komma hem, bestämde vi oss för att åka ner till Daneil istället där vi skulle slippa småsyskon.(Bara så ni vet så var det Linn som inte ville vara hemma när deras lillebror kom hem, haha ) Väl nere hos Daniel tittade vi på skräckisen The Grudge, ganska så bra faktiskt. Fick en hel del panikskrik iaf. Haha. Jag måste säga att det är rätt skönt att få skricka av sig lite och bli rädd. Någon mer som tycker som jag?
Därefter spelade vi Twister vilket bjöd på många härliga skratt. Jag fick även vinna några gånger. Hejja mig, I´m the Queen! But who is my king?! Sedan spelade vi kort och jag vann en gång på, ah, va fan det nu hette. Sen vann jag också en gång på 7:an. Ni behöver inte säga det, jag vet redan att jag är grymm. Det gäller att tänka med hjärnan, om ni nu har någon :) Slutligen gick vi ut för att gå lite men det hela slutade med att vi körde blindbock. När man väl tänker efter som tycker man att det är ganska så löjligt.. men vad fasen gör det?! Vi hade kul iallafall. Så skönt att bara få kunna vara barnslig utan att känna sig dum.


Nej, nu ska jag sätta fart med min franska! Ha en fortsatt bra kväll! Kanske skriver en gång till sen innan jag lägger mig :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du vet att jag inte har någon hjärna, men ändå är stjärna ;)haha <3

Tack, för att du var med och gjorde kväll så toppen bra :D<3

2008-11-10 @ 20:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0