"Slut i rutan"

Så som Anders brukar säga..

Idag har det kännts rätt så stressigt i skolan. Vet inte varför egentligen. Men det bara gjorde det. Jag har suckat och stönat en hel del i skolan, lägg på minnet! (eller inte) Så just nu lyssnar jag mig lugn till To touch you med Björn Skifs. Så bra är den! Gammal goding, verkligen!

Men nu när jag har återfått harmonin i kroppen igen ska jag sätta mig med min franska. Ska nämligen skriva en recention om en film på franska. Hur ska detta gå?! Pheeew, jag får väl ringa ett eller annat telefonsamtal till Vickan under kvällens gång. Så Vickan, räkna med några samtal från din kära lilla Nathalie ikväll :))

To the world you may be a person, but to one person you may be the world.



© Fotograf: Jag

Kommentarer
Postat av: Vickan

du vet väl att jag så gärna ställer upp för dig pattis, även om det så gäller att du ska utnyttja min franskakunskaper ;) haha. Men skulle inte den vara inlämnad i tisdags? :P

2008-11-06 @ 17:37:40
Postat av: Nathalie

va bra vickan :D Tackar så mkt (A)

Näe, men asså. I måndags för vår del :P men eftersom jag och några till inte sett filmen, så ska jag skriva om en egen film :P

2008-11-06 @ 17:44:10
URL: http://nathaliearn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Underbart vacker bild!

2008-11-16 @ 21:19:38
URL: http://trixans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0