Stålkvinnan.

Wiie, jag har fått en till premenurant. Haha, stolt! (a) Här är man glad för det lilla. Men det går inte att se vem det är va? Ursch va tråk. Hade ju vart mycket roligare att veta vem det är. Ingen som vill avslöja sig? Jag hoppas att antalet premenuranter stiger över två siffrigt iaf. Jag kan tänka mig att de som läser min blogg inte använder sig av bloggkoll och då kommer jag ju inte få några premenuranter heller, tyvärr ;) haha.

Vad händer hos er idag?

Jag är inte i skolan idag och jag tar inte anledningen heller.
Ibland, eller nä just nu bara,  känner jag mig verkligen som Guds lilla offer, hans olycks fågel.
Ingenting går som jag vill just nu. Allt går emot mig känns det som. Jag orkar ju verkligen ingenting! Jag säger att jag ska göra saker, men tror ni det händer något? Nej, inte ett piss rent ut sagt. Funderar faktiskt på om jag har "gått in i väggen"... Känns/verkar ju nästan så iaf. Eftersom man har hört hur folk blir när dem har "gått in i väggen". Att dem inte orkar någonting, ungefär precis så känner jag. Fast jag förstår inte riktigt varför jag ska behöva bli såhär, orklös?

Men nej Nathalie, sluta deppa och klaga på allt. Ta tag i sakerna istället och gör det bästa av situationen. Jag ska ta mig upp ur denna håla jag själv har satt mig i! Livet är till för att levas och jag ska fan se till att leva det också!

Vart är stålkvinnan jag en gång va?

Kommentarer
Postat av: Vickan

som sagt; Jag har vart prenumerant hos dig läääänge, så du veeeeet ;)

2008-11-18 @ 14:02:37
Postat av: Nathalie

Haha, ja du har ju det;) Men är du med på bloggkoll då? ;D frågan är ju det...

2008-11-18 @ 14:16:01
URL: http://nathaliearn.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa, hur hade jag annars kunnat vara prenumerant? :S

2008-11-18 @ 17:13:05
Postat av: Issa

Nattis, stålkvinnan finns inom dig :D Gör och kmr alltid göra, du fixar allt! :)<3

2008-11-18 @ 18:58:47
Postat av: Nathalie

Tack Issa för att du finns där.<3 men dock tvivlar jag på stålkvinnan nu mera..

2008-11-18 @ 19:52:25
URL: http://nathaliearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0