Thursday morning

Just nu sitter i Infoteket i väntan på att min engelska lektion ska börja.

Dagen började med att jag snooza lite för länge på mobilen, vilket resulterade i att det blev en aning bråttom. Typiskt mig att göra så. Som sagt, min speciallité är sista minuten. Inte riktigt sista minuten, men jag hoppas ni förstår poängen.
Iaf så åt jag en snabb frukost med mamma sen var det bara till att slänga på sig kläderna och kila. Tog moppen ner till TopTank och lämnade in den. Däcket ska bytas, jag har nämligen vart duktig och fått punktering. Men men, sen gick jag till bussen och nu sitter jag här.

Ännu en gång ska jag hem och göra min franska recention som jag aldrig tar tag i. Men idag måste jag verkligen göra den. Ännu en gång sista minuten. Men nu måste jag gå. Förresten så har jag börjat skriva alla mina dagssysslor i en bok så jag verkligen får gjort allting. För som jag sa, jag ska bli duktig och ordningsam. YÄY!

"En ny dag, nya möjligheter"

Kommentarer
Postat av: Vickan

jaha, och det där med att skriva ner alla dina dagssysslor i en bok, vem har du snott den briljanta idén ifrån tro? ;) men jag kan se bort från detta denna gången, men nästa gång måste du faktiskt skriva källangivelse!

2008-11-13 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0