One step at a time

Jag har fått en ny favorit låt. Tack så jättemycket Mimmish älskling! För övrigt har jag också haft en riktigt jäkla go dag i skolan. Det har jag mina kampanjoner i T UF att tacka för. Kort kommer från när vi är galna. Haha. "Ett gott skrat förlänger livet" Jag måste ha skrattat mig minst hundra år gammal idag!

Nu blir det till att plugga järnet på Ekologismen. Ursch jag är inte sugen och kommer aldrig orka. Men jag får göra ett försök iaf. Och så känner jag mig jättestressad inför redovisningen imorgon om T UF. Jisses, bäst att jag sätter fart!

Vill ni så kan ni ju alltid lyssna på den här goa låten.. eller förresten, jag får inte in den som ett youtube klipp här så ni får isf  själva söka på One step at a time med Jordin Sparks på Youtube.



© Fotograf: Jag


Kommentarer
Postat av: Vickaaaaan

vad töntlig du är som har skrivit att du är 18, på din profilbild ;) och du som alltid säger till mig att jag ska plugga, plugga själv :O "jag vill bara ditt bästa" ;)

2008-10-23 @ 21:47:29
Postat av: Nathalie

2008-10-23 @ 22:01:53
URL: http://nathaliearn.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Kära lilla Vickan . Jag visste inte ens om att det stod 18 år där, det har jag faktiskt inte gjort själv :) men ska självklart ändra det :)

Och jag pluggar ju? :O:|

2008-10-23 @ 22:03:02
URL: http://nathaliearn.blogg.se/
Postat av: vickan

"Ursch jag är inte sugen och kommer aldrig orka." jaaa, skitbra att du pluggar pattis :D jag hejjar på dig, vet du väl!

2008-10-24 @ 22:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0